16 743 läst ·
6 svar
17k läst
6 svar
Fläkt slutat fungera i kylskåp
Tja!
Hoppas någon här skulle kunna hjälpa mig lite med ett par frågor ang vår kyl. Förr har kylen låtit mer tycker jag o nu mer blir det stopp i avrinningshålet ofta. Kollade på fläkten i kylen o det verkar som den inte fungerar längre. Någon man kan byta själv o är det katastrof om den inte snurrar ?
Bifogar bild på fanskapet
Tack!
Hoppas någon här skulle kunna hjälpa mig lite med ett par frågor ang vår kyl. Förr har kylen låtit mer tycker jag o nu mer blir det stopp i avrinningshålet ofta. Kollade på fläkten i kylen o det verkar som den inte fungerar längre. Någon man kan byta själv o är det katastrof om den inte snurrar ?
Bifogar bild på fanskapet
Tack!
Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Det är inte meningen att du ska kunna det. Denna lilla tråd kan tänkas hjälpa någon annan i framtiden. Forumet är, som jag förstår det i alla fall, inte tänkt främst för att en enskild TS ska få hjälp med sitt problem, utan för att många ska få del av nyttig information.L Lasson83 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden