S
Målar om invändigt i ett gammalt garage. Från ”verkstad” på ovanvåningen har det (uppenbarligen, för många år sedan) runnit olja från typ någon motorsåg.

Det verkar stört omöjligt att ”bli av med” dessa fläckar/ränder genom att måla över dem. Är säkert uppe i tvåsiffrigt antal färgstrykningar (har även testat alternativ färg) och senast med spackel. Men icke - ränderna lyser som vore de från Potters värld.

Tips?

Vinkelslip + puts som gäller?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.