B Bus_trollet #1 Medlem · 11 inlägg 25 maj 2006 22:41 Bus_trollet Medlem 11 inlägg 25 maj 2006 22:41 #1 Hej! Vad betalar ni per månad för fjärrvärme resp. vattenburen el i Falun? Tänkte mest på ett nybyggt hus, helst älsbyhus 1 ½ planshus? //Maria
Hej! Vad betalar ni per månad för fjärrvärme resp. vattenburen el i Falun? Tänkte mest på ett nybyggt hus, helst älsbyhus 1 ½ planshus? //Maria