Jag har funderat på att köra med något liknande http://www.team-mediaportal.com/ och surfa in på den med en iPod Touch som i sig kan fungera som musikkälla mm. Vill man browsa i filträdet gissar jag att man kan göra det om man vill via webservern.
 
Här är ett förslag till. En sådan här:

ref_iphone3g_home.jpg
med denna kostnadsfria programvara. Den senare är helt lysande. Du kan bläddra igenom ditt bibliotek, byta bibliotek eller maskin. Skapa spellistor on-the-fly m.m.¨
Använder WiFi.
 
Niteowl skrev:
[länk]

Nytt förslag där man kan koppla extern hårddisk till spelaren. Det tar sig :)
Jag använder SONOS och är sjukt nöjd med den. Smidigt att instalera och perfekt för multiroom och skönt att det är trådlöst. Bra fjärrkontroll där man har bra översikt på musiken
 
Köpte en "duett" förra veckan och den är otroligt läcker när den funkar vilket den tyvärr inte gör så ofta. Och den är blixtsnabb när man har 10 låtar men har man fler blir det lite värre.
Tyvärr så tappar den lilla fjärrkontrollen kontakten lite då och då. En snabbtitt på http://forums.slimdevices.com/ och leta efter "connection" visar att jag inte var ensammen...
Så imorgon lämnar jag tillbaks den.

Jag köpte en SONOS istället !! oj den var verkligen suverän men den kostar ju tyvär en del.
Men om man har råd så rekomenderas den verkligen.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.