Ska renovera köket o har ett målat tak .
Under färgen är det betong.
Började skrapa men insåg ganska snabbt att detta kommer ta tid.
Spacklade lite där jag tog väck färgen men såg att färgen var knottrig o att jag inte får samma yta.
Vad tycker ni jag ska göra vill helst inte spackla hela taket?

Mvh jocke
 
När jag var tvungen att spackla i mitt målade betongtak stöpplade jag i det nylagda spacklet med en pensel för att försöka få en liknande yta. Kommer inte ihåg om det behövdes ett andra lager... Efter jag målat taket ser det riktigt bra ut!
 
Blir o spackla,ser det för jävligt ut får det bli väv sen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.