Ska renovera köket o har ett målat tak .
Under färgen är det betong.
Började skrapa men insåg ganska snabbt att detta kommer ta tid.
Spacklade lite där jag tog väck färgen men såg att färgen var knottrig o att jag inte får samma yta.
Vad tycker ni jag ska göra vill helst inte spackla hela taket?
Mvh jocke