Och alltid kul med bilder där fotografens skugga är med
Men varför är fästet satt lite vridet i förhållande till fundamentet?
Eller ser jag fel?
Tack!
Slänten och vägen är lite kurvad och för att flaggstången skulle kunna "falla" utan att göra skada blev vinkeln denna.
Själva fundamentet skall "täckas" med någon marktäckande växt så den kommer inte synas senare.
Men du ser rätt.
Fundamentet är inte heller helt kvadratiskt...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.