Hej
När jag monterade mina dörrkarmar i källarens lecablocksväggat så använde jag lättbetongskruv. Dock så tänkte jag mig inte för utan förborrade hålen med effekten att flera skruvar nu sitter dåligt och att dörrarna med tiden kärvar.
Hur fixar jag lämpligast? Trycker i någon lämplig gucka typ fisher cementexpress och drar i skruvarna igen när det härdat? Plugg tror jag inte kommer att funka.