Hej,
Har en krånglande äldre aggregat som nu idag inte ville gå igång.
Det börjar värma (precis så att man kan hålla fingrarna runt rören) men slår sedan av.
Ibland kan man starta om det några gånger och då funkar det. Känns som en termostatgrej men det är bara en gissning. Trycka in reset-knappen är ingen lösning.
Funderar på om man ska försöka laga aggregatet eller köpa ett nytt.
Aggregatet är från slutet 80-tal och märkt Husqvarna. Underdelen säger dock Finnleo FUH60.
Vidare läser jag att det går på 3-fas - se bild (?).
Är det någon som har erfarenhet av att laga aggregat av den här typen och är det värt det?
Köper man nytt - är det 380V som gäller?
Alla tips o synpunkter mottages tacksamt.
//F
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder