5 329 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Fiskbrännare/Stekbord?
Medlem
· Västerbotten
· 317 inlägg
Men nu köper jag inte via italianbrands, men ska höra efter med dom om dom hjälper till med inlastning av spisen.
Undrans om den ens går in genom dörren med emballage på, jag gissar på nej. Får hoppas det inte regnar den dagen
.
Nåja, det är ett bekymmer som går att lösa iaf, några öl till bjuds så lär det komma en del norrlänningar till hjälp
.
Undrans om den ens går in genom dörren med emballage på, jag gissar på nej. Får hoppas det inte regnar den dagen
Nåja, det är ett bekymmer som går att lösa iaf, några öl till bjuds så lär det komma en del norrlänningar till hjälp
FredrikoKarl skrev:
Ja, jag har AG100-fläkt från Ilve. Designen är jag väldigt nöjd med. Passar bra ihop med spisen. Däremot tycker jag att ljudnivån är för hög i förhållande till hur mycket luft den drar ut. Jag trodde den skulle vara effektivare än vad den är och lite tystare. Jag har inte lyckats hitta siffror på ljudvolym och effektivitet för att kunna jämföra med andra fabrikat.
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Vi köpte inte heller av Italianbrands för de är den svenske agenten. Men vår leverans gick direkt och inte via åf, vilket är deras normala sätt att leverera så därför ingår inte inbärning såvida du inte beställt det av din åf.FredrikoKarl skrev:
MVH
TMC
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden