När det gäller Fiskars snöraka är det den lilla i aluminium som gäller. Den lätta snön trycker man enkelt framför sig. Is och packad snö rakar man bort ner till marken. Eftersom den är så liten får man rejäl kraft när man skrapar packad snö och is. Jag tycker den är helt överlägsen allt annat jag haft. http://swe-se.fiskars.com/Produkter/Snoeroejning/Rakor/143080-Snoeraka
Jag har den stora också, men den lilla använder jag klart oftare.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.