Hej!
i köket, monterade jag av hela vattenlåset, med alla delar, och när jag tog sista rörbiten (50mm) så satt denna med en packning (nippel?) som tätade mellan detta rör och 70mm röret som sitter i avloppet. Jag fick ut röret, men nippeln satte sig snett och när jag försökte få upp den så råkade den åka ner i avloppet istället.
Har försökt fiska upp den, men hittar den inte - det är ju gummi så den borde inte åka ner något vidare - någon som har något tips på hur jag ska kunna fiska upp den?