Är det nån här som har byggt men fiskarheden i uppsala?
Hur har dom varit?

Är i ett dilemma. Har fastnat för fiskarheden, var på ett av deras visningshus och fick träffa säljaren. Han verkade trevlig, ville gärna att vi skulle återkomma för att kika på vår ritning. Lämnade vårat nummer men dock har han fortfarande inte hört av sig, detta är nu över 1 månad sen.
För ca 10 dagar sen skickade jag ett mail till honom med våran ritning och lite frågor. Men även denna gång får jag inget svar tillbaka...
Har vi bara haft otur och prickat in då han varit upptagen eller är det tyvärr såhär för det mesta?
 
Det låter ju onekligen som att säljaren borde ha hört av sig, men med tanke på att sommaren är högtid på husbyggen så är det antagligen väldigt mycket att göra nu, så det kan vara så att ni blivit bortprioriterade till fördel för pågående uppdrag.

Sen är jag av den åsikten att vill man boka in ett möte, eller att man inte vill ta risken att försvinna bland alla mail så ringer man. Det är så lätt hänt att man läser ett mail och tänker "Jag svarar sen" om man är stressad, och sen är det bortglömt. Så mitt tips - Ring.

I övrigt kan jag bara berömma Fiskarheden för all service vi fått.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.