Det låter ju onekligen som att säljaren borde ha hört av sig, men med tanke på att sommaren är högtid på husbyggen så är det antagligen väldigt mycket att göra nu, så det kan vara så att ni blivit bortprioriterade till fördel för pågående uppdrag.
Sen är jag av den åsikten att vill man boka in ett möte, eller att man inte vill ta risken att försvinna bland alla mail så ringer man. Det är så lätt hänt att man läser ett mail och tänker "Jag svarar sen" om man är stressad, och sen är det bortglömt. Så mitt tips - Ring.
I övrigt kan jag bara berömma Fiskarheden för all service vi fått.