Vi hade en byggfirma som bytte ut ruttna brädor i taket över terrassen runt skorstenen och dessutom försöka hitta problemet med varför taket runt skorstenen ruttnade, det läckte vatten någonstans. Firman gjorde jobbet och vi fick en faktura som var dubbelt så hög som vi förväntat oss. Nu efter tre år är taket ruttet igen och vi ser att problemet är kvar. Vi ringde firman, de erkänner att den diagnos det gav var fel och erbjuder sig reparera skorstenen och hitta felet (igen), men inte gratis. Vi tycker att vi betalade 28000 tre år sedan i onödan eftersom problemet fortfarande inte är löst och vill dra av de pengarna från nya fakturan, men det tycker inte firman. Tacksamma för åsikter och råd.