Hej! Ända sedan jag flyttade in i min hyreslägenhet har det luktat ganska illa från och till från handfatet i badrummet. Idag drog jag äntligen bort lådorna där under för att ta en titt och rensa vattenlåset, men jag ser inte att det skulle finnas ett vattenlås. Är det något jag missar här?
Klicka här för att svara

