Hej!
har börjat riva i badrummet då några plattor på golvet börjat låta när man går på dem!
Blev förvånad då det ser ut som att det ej finns något tätskikt?
Eller finns det tätskikt som är inblandat i fixet?
Känns väldigt fel,, reglat cc60 å enkelgips...
har börjat riva i badrummet då några plattor på golvet börjat låta när man går på dem!
Blev förvånad då det ser ut som att det ej finns något tätskikt?
Eller finns det tätskikt som är inblandat i fixet?
Känns väldigt fel,, reglat cc60 å enkelgips...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Våtzon 2 är det krav, beroende på när det är byggt är det folie eller annat på hela väggen i badrum.W witten skrev:
På bild 3 ser man ju rollat tätskikt till vänster om fixet, det lite ljusare grå?
Klicka här för att svara
