Hej, precis som rubriken lyder :) hela vårt hus är fyllt med garderober från typ 80-talet (skulle jag tro), och de där skenorna/stagen (vad heter det? 😅) är dels slitna så de gamla trådkorgarna ramlar liksom ur, och sen saknas det helt i vissa garderober. Går det att köpa nya såna till gamla garderober? Tycker det är svårt att googla mig fram då jag är osäker på benämning, och har inte en susning om vilken tillverkare det kan tänkas vara. Hålen har en diameter på cirka 3mm och ett djup på 5mm. Någon som har koll? :) bifogar ett gäng bilder.

• Hand håller en bruten vit plastklämma, rörformad, mot suddig bakgrund av vägg och strömbrytare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skåp med hyllor, textetikett "LAKAN", städartiklar och linor, använd utrymme, hemorganisation.
    Skapa konto
  • Ett öppet skåp med två fack, övre fylld med gråa handdukar, och den nedre med stor röd handduk.
    Skapa konto
  • Hörn av ett rum eller skåp med en hyllkonsol, tom bokhylla, och rullar med papper eller plast.
    Skapa konto
  • Vit garderob med mörkkläder på galge, mörkt rum, träbjälkar i taket, oskarpt.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.