Jag ska isolera garagetaket nu. Det är byggt med saxtakstolar, reglarna är 195 mm höga.
Tänkte köra med stenullskivor 145 mm + byggmatta med vindpapp 50 mm.
Normalt rullas väl byggmattan ut på tvären, men här finns knappt någon plats, så jag tänkte mig längs med takstolarna. Men då skulle det behövas lite smalare, bredd 1170 mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder