wildeside
Kan bjuda nån kr mer🤔 behåll den inte 😂

• Haha
Klabbarparn
  • Laddar…
Säg inte att du är dum
Fanns en lika på Retrade aukion 2010 , sista bud 4 200 kr + moms
Finns en på Facebol för 5000 kr + 1 till för 8000 kr
Golvmodeller startar på ca 8000 kr och upp , mot 15000 kr
Nu har du lite att tänka på med pris.

• Gilla
JoMaV
  • Laddar…
J JoMaV skrev:
Hahah tack men jag vill ju SÄLJA. Ska ju bli sovrum där det står idag. :)

Om jag nu ändå är så korkad att sälja den vad ska man ta för den?
Den ryms nog utmärkt i nåt hörn i sovrummet 🙂

• Gilla
  • Haha
BSOD och 2 till
  • Laddar…
J JoMaV skrev:
Hahah tack men jag vill ju SÄLJA. Ska ju bli sovrum där det står idag. :)

Om jag nu ändå är så korkad att sälja den vad ska man ta för den?
Du hr PM

• Gilla
JoMaV
  • Laddar…
I det skicket kommer det ut på blocket för mellan 1000-8000kr.
De som kommer ut för 1000kr försvinner direkt. De för 8k brukar ligga kvar ett gäng veckor.
3-4k så blir du av med den hyggligt snabbt.

• Gilla
JoMaV och 1 till
  • Laddar…
Jag har en G2508 av golvmodell och en sådan säljer man inte om man någonsin i sitt liv kan tänkas vilja ha en pelarborrmaskin.
Om man är absolut säker på att man själv eller ens barn eller barnbarn aldrig någonsin kommer att vilja ha en pelarborrmaskin så säljer man den för minst 5000 kronor om den är renoverbar och minst 10000 kronor om den är i skick.

• Gilla
Klabbarparn och 3 till
  • Laddar…
Rickard.
Jag har inte direkt koll på dessa maskiner men jag är imponerad över varvtalen, 100-2900rpm är nästan lika stort spann som min e100 klarar men då måste jag byta drev vilket helt klart är mindre smidigt.

Jag tycker många pelarborrar har lite begränsande varvtal för typiskt hemmafix/snickerier då dom antingen har för låga varv eller för höga i dom högvarviga maskinerna men denna är ju perfekt.

• Gilla
JoMaV och 1 till
  • Laddar…
Bänkmodellen är lite ovanligare, borde vara väldigt lättsåld. I mitt tycke helt perfekt om en har det lite trångt i verkstaden så som du också verkar ha nu när du även ska ha plats med en säng.

• Gilla
trycklös och 1 till
  • Laddar…
Jag kanske kan trösta er som inte tycker att han ska sälja maskinen en aning. Den kommer åtminstone stanna inom (byggahus)familjen.

• Gilla
kashieda och 9 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag kanske kan trösta er som inte tycker att han ska sälja maskinen en aning. Den kommer åtminstone stanna inom (byggahus)familjen.
Ett grattis är på sin plats antar jag…. 😝

//Ronnie

• Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Well played! Aldrig fel att investera i arvegods 😊

• Gilla
Hep och 2 till
  • Laddar…
4774
Hep Hep skrev:
Verkligen stort Grattis till köpet 😀

Gratulerar Hep........ och gratulerar barn och barnbarn.

• Gilla
Klabbarparn
  • Laddar…
Trevligt med gratulationer, men kommer det fler är väl risken stor att säljaren ångrar sig. Ge honom lite grattis till affären också så att jag fortfarande är välkommen på lördag.

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Klabbarparn Klabbarparn skrev:
Nej, den där ska du inte sälja! Lägg gärna upp fler bilder på maskinerna du tänker rensa ut så kan vi avråda dig från att sälja på fler punkter 😀 Den där är ju så smidig och så värd att behålla!
Stort tack för alla svar! Kommer lägga ut den för 6000:- så får vi se vad som händer! En
Hep Hep skrev:
Trevligt med gratulationer, men kommer det fler är väl risken stor att säljaren ångrar sig. Ge honom lite grattis till affären också så att jag fortfarande är välkommen på lördag.
Det blev ju jättebra. Ta med dig starka biceps bara för den lär vara tung som satan… :)

• Gilla
Hep och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.