Hög tid att tänka på påskpyntet, om du inte redan har gjort det.
Jag tycker att det finaste påskpyntet är det som naturen bjuder: riset, tulpanerna, påskliljorna och äggen. Kunde man ha en riktig höna också så vore det ju pricken över i. Eller en egen påskhare ...
Fint påskris från Floristmästarna i Torslanda.

Du kan läsa blogginlägget här: Finaste pyntet till påsk
 
A
väldigt fint:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.