Skenfordralet (FS-BAG på Festool-språk) är lite mer än ett tygfordral. Fram- och baksida är lite halvhård och skyddar skenorna en del. Dock skyddar ju inte fordralet skenorna mot att böjas. Är skiten värd 500 (eller var det 750?) pix? Nej, kvaliteten är mer åt hållet billig-reklam-väska...

Mikael_L
Om det är inkl moms så skulle jag tro det ja.

4800 gav jag för TS55:an+systainer+1400-skena på Beijers i förra veckan. Det var bara att fråga vad dom släppte den för. Antar av det jag läser här att jag inte blev lurad i alla fall...

Grop skrev:
4800 gav jag för TS55:an+systainer+1400-skena på Beijers i förra veckan. Det var bara att fråga vad dom släppte den för. Antar av det jag läser här att jag inte blev lurad i alla fall...
På beijer? Jag trodde inte att de hade festool?

Jo, i E-tuna så har dom i alla fall det.

Nån som har koll på nån som kör bra pris just nu på 55:an?
Gärna med skena och systainer, verkar som 1400 skena ingår på de flesta ställen får komplettera med en till sån eventuellt om man ska klara hela byggskivor.

Fick pris lokalt på sänksåg,1400 skena och systainer 5300 inkl. moms, det kanske är billigt ändå så man ska slå till direkt, vet faktiskt inte vilken rabatt jag fick då.

Mvh Mats

Förresten har sett på nått ställe att det står "med elektronik" eller liknande, vad innbär det ?

Daniel_N skrev:
Här står mer om TS55: [länk]

Elektronik innebär starkare motor, steglöst ställbar hastighet, mjukstart, konstant-varvtals-hållning.
Tackar så mycket, mycket användbar info du skrivit. Ska kolla så att det är modellen med motorbroms m.m. Priset (5300:- inkl moms) verkar ju rätt okej nu när jag jämfört lite olika butiker och erbjudanden..

För 5k3 hade jag slagit till om jag varit i din sits. Det är ett bra pris och det gäller väl att passa på innan den 1:e april som Festool har annonserat som stora prishöjardagen...

Blev en TS55 nu, pratade med en annan kille o fick den ytterligare ett par hundra billigare...;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.