1 312 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Festool prishöjning
Inget smart företag som höjer sina priser när det i stort sett är deflation i landet....löner sänks på löpande band !!
Dissa festool tillsvidare....
Dissa festool tillsvidare....
Medlem
· Västra Götaland
· 190 inlägg
I princip alla företag som importerar måste höja, Flex har också höjt så Festool är inte så ensamma. Klarar dom 15-20% valutaras så har dom haft fantasimarginaler innan.
Kan aldrig tänka mig att festool, med tanke på deras prispolitik, skulle bry sig det minst om detta. För dem lär det vara mycket viktigare att hålla priserna jämna överallt, i alla länder. Festool tar helt enkelt på sig en nationalekonomisk roll....det finns inga arbitragevinsterverktygsgurun skrev:
Klicka här för att svara
