hej, precis flyttat in i en nyproducerad lägenhet men tycker att golvbrunnen ser konstig ut.
Dels är ett blått tyg blottat på några ställen vilket är konstant blött där. Placeringen är även sned (som syns på bilderna). På höger sida under metallplattan så får man in fingrarna en bra bit in under plattan. Jag undrar egentligen om detta är normalt/ser bra ut? Tack!
Dels är ett blått tyg blottat på några ställen vilket är konstant blött där. Placeringen är även sned (som syns på bilderna). På höger sida under metallplattan så får man in fingrarna en bra bit in under plattan. Jag undrar egentligen om detta är normalt/ser bra ut? Tack!
Duken är ju tätskiktet och det tål ju vatten.
Att placera slukristen så det i bästa fall kommer mitt över brunnen är inte alltid görligt, man måste dock kunna få upp vattenlåset och rensa.
Att placera slukristen så det i bästa fall kommer mitt över brunnen är inte alltid görligt, man måste dock kunna få upp vattenlåset och rensa.
Ser inga andra "fel" än att klinkerramen inte är centrerad över brunnen. förmodligen för att få en bättre placering av klinkers. Är inget större bekymmer om man fortfarande kan lyfta upp vattenlåset ur brunnen.
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Jag ser inget konstigt på bilderna.
Klicka här för att svara


