Hej,Har installerat en Nordic One 7Kw från Andersen Electric. Får upp felkod E06 efter ett tag. Pumpen är "dockad" via en plattvärmeväxlare till befintlig elpanna.Någon som vet vad det kan vara för fel? Parametrarna S22 är satt på 000 och P05 är satt på 001.
 
Hej
Jag har ingen lösning på problemet, men hoppas det löst sig vid detta laget.
Men skulle gärna höra om du är nöjd med ditt köp?
Överväger att köpa en lika dan.
Vore tacksam att få lite info.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.