Jag TROR du har vatten i botten på maskinen (under diskutrymmet alltså) pga att nivåregleringen inte funkar.
Jag skulle koppla ur maskinen, ta bort vänster sidostycke och rengöra ventilhuset där det sitter en flottör som styr detta.
Lite meckigt men fullt genomförbart.
Jag skulle koppla ur maskinen, ta bort vänster sidostycke och rengöra ventilhuset där det sitter en flottör som styr detta.
Lite meckigt men fullt genomförbart.
Enligt denna info så är du rökt, men jag skulle mecka den i småbitar ändå.
http://www.ukwhitegoods.co.uk/help/...-bosch-sms-series-dishwasher-fault-codes.html
http://www.ukwhitegoods.co.uk/help/...-bosch-sms-series-dishwasher-fault-codes.html
Tack. Leta jag något speciellt?....... Har kört maskinen nu ett antal ggr., årig "auto 45-65" "vario speed".
Program tid är 1:20 och jordfelsbrytare slå ut varje gång efter 1:10.
Disken blir ren, jordfelsbrytare kan slås på med detsamma, program förtsätta då. Disken är ren. Fel E-04 visas men försvinna när jag stäng av maskinen vid programslut........
Myles
Program tid är 1:20 och jordfelsbrytare slå ut varje gång efter 1:10.
Disken blir ren, jordfelsbrytare kan slås på med detsamma, program förtsätta då. Disken är ren. Fel E-04 visas men försvinna när jag stäng av maskinen vid programslut........
Myles
Klicka här för att svara

