Bilden ovan. Är det så det ska vara för? Jag har fått på mina K -ritningar att isoleringen ska vara på väggen till vänster och då ligger allt utanför ? De pratade om att kattvinden luftas inte?
Bilden ovan. Är det så det ska vara för? Jag har fått på mina K -ritningar att isoleringen ska vara på väggen till vänster och då ligger allt utanför ? De pratade om att kattvinden luftas inte?
På mina ritningar skulle snedtaket isoleras ända ner och diffspärren anslutas till den vindduk som kommer fram i mötet mellan takstolar och mellanbjälklag. Om det står annorlunda på dina ritningar föreslår jag att du följer dem.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.