Hej

Bilden ovan. Är det så det ska vara för? Jag har fått på mina K -ritningar att isoleringen ska vara på väggen till vänster och då ligger allt utanför ? De pratade om att kattvinden luftas inte?
 
murak
M MackanM skrev:
Hej

Bilden ovan. Är det så det ska vara för? Jag har fått på mina K -ritningar att isoleringen ska vara på väggen till vänster och då ligger allt utanför ? De pratade om att kattvinden luftas inte?
På mina ritningar skulle snedtaket isoleras ända ner och diffspärren anslutas till den vindduk som kommer fram i mötet mellan takstolar och mellanbjälklag. Om det står annorlunda på dina ritningar föreslår jag att du följer dem. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.