1 714 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Felaktig placering på avlopp...
Nu när vår VVS kille varit på plats och vårt hus också kommit så ser det ut som att vår vvs inte stämmer!
Någon som varit med om detta problem, och hur f*n löser man det i såfall. Jag som kund har ju några alternativ:
1. Hålla in betalningen tills arbetet är åtgärdat enligt vvs ritningen.
2. Acceptera de fel och brister som finns, men då till ett starkt reducerat pris.
Hur ska man göra? Någon som varit med om samma problem får gärna komma med tips och kommenterar!
Det känns inget vidare när det är på detta sätt med en så viktig del som vvs-installationen...
Någon som varit med om detta problem, och hur f*n löser man det i såfall. Jag som kund har ju några alternativ:
1. Hålla in betalningen tills arbetet är åtgärdat enligt vvs ritningen.
2. Acceptera de fel och brister som finns, men då till ett starkt reducerat pris.
Hur ska man göra? Någon som varit med om samma problem får gärna komma med tips och kommenterar!
Det känns inget vidare när det är på detta sätt med en så viktig del som vvs-installationen...
Medlem
· Västerbottens län
· 18 048 inlägg
Göra om, göra rätt
Vad är det som blivit fel? Toaavloppet i köket?
Vad är det som blivit fel? Toaavloppet i köket?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 048 inlägg
Göra om, göra rätt.
Ja, det är nog bara att be rörkrökarn att kröka till den golvbrunnen rätt, eller flytta dörren. Jag skulle aldrig acceptera att kliva på golvbrunnen varje gång jag kommer in. Never!
Prototypen
Ja, det är nog bara att be rörkrökarn att kröka till den golvbrunnen rätt, eller flytta dörren. Jag skulle aldrig acceptera att kliva på golvbrunnen varje gång jag kommer in. Never!
Prototypen
Klicka här för att svara