Har en robotklippare som krånglat fr dag ett. Laddstationen tjuter oupphörligt när nätadaptern kopplas till den. Får ut rätt spänning från såväl kontakten som ska in i laddstationenen (bild) som laddstiften på laddstationen. Öppnade kontakten som ska in i laddstationen och såg att fas och nolla sitter på samma stift. Se bild. Kan detta vara orsak till att det inte fungerar? Tacksam om någon som kan ge ett tips på detta?
Vänligen!
Vänligen!
Tack för svar. Ja, kablarna kommer från en nätdel. Har fått så många instruktioner från leverantören om sånt som ska testas, men inget har hjälpt. Om kontakten verkar korrekt får de ta tillbaka eländet.
Allt gott!
Allt gott!
Klicka här för att svara


