mycke_nu #1 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 24 okt 2013 19:27 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 24 okt 2013 19:27 #1 Det är ju kul att en tråd som jag startat är den mest gillade på hela BH, men varför står Korvgubbe som TS? Inte för att jag är missunnsam, men här är det något ruttet i databasen.
Det är ju kul att en tråd som jag startat är den mest gillade på hela BH, men varför står Korvgubbe som TS? Inte för att jag är missunnsam, men här är det något ruttet i databasen.
BiFuel #2 Medlem · Jönköpings län · 2 651 inlägg 24 okt 2013 19:46 BiFuel Medlem Jönköpings län 2 651 inlägg 24 okt 2013 19:46 #2 Visar inte det namnet vem som senast svarade i tråden då?
mycke_nu #3 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 24 okt 2013 19:48 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 24 okt 2013 19:48 #3 Nej, det var MathiasS.
P PCLarsson #4 Medlem · Stockholm · 1 243 inlägg 24 okt 2013 19:50 PCLarsson Medlem Stockholm 1 243 inlägg 24 okt 2013 19:50 #4 Nu förstår jag inte, det är ju inte den mest gillade tråden det gäller, utan det mest gillade inlägget. Vilket är skrivet av Korvgubbe, eller?
Nu förstår jag inte, det är ju inte den mest gillade tråden det gäller, utan det mest gillade inlägget. Vilket är skrivet av Korvgubbe, eller?
Krilleman #5 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 25 okt 2013 21:50 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 25 okt 2013 21:50 #5 Allt är i sin ordning på min skärm iaf. Ditt inlägg #1 (som TS) är gillat 7ggr Korvgubbe #3 är gillat 55ggr Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Allt är i sin ordning på min skärm iaf. Ditt inlägg #1 (som TS) är gillat 7ggr Korvgubbe #3 är gillat 55ggr Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
mycke_nu #6 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 26 okt 2013 07:18 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 26 okt 2013 07:18 #6 AHA! GOOD POINT! Jag ska omedelbart försöka lära mej läsa innantill.
Per Eskilsson #7 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 26 okt 2013 14:32 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 26 okt 2013 14:32 #7 mycke_nu, ja, det är lite missvisande att det står "av" före inläggspostaren så det är bra att det blev förklarat.
mycke_nu, ja, det är lite missvisande att det står "av" före inläggspostaren så det är bra att det blev förklarat.
Nyfniken #8 Medlem · Stockholms län · 13 154 inlägg 26 okt 2013 19:43 Nyfniken Medlem Stockholms län 13 154 inlägg 26 okt 2013 19:43 #8 mycke_nu skrev: Jag ska omedelbart försöka lära mej läsa innantill. Det är ingen idé. Jag har försökt i över 30 år. Det går inte.
mycke_nu skrev: Jag ska omedelbart försöka lära mej läsa innantill. Det är ingen idé. Jag har försökt i över 30 år. Det går inte.