Hej,
Jag har en torktumlare QW430T från Husqvarna/Electrolux som stannar efter en liten stund när man startat den och piper (se bifoga video).
När jag sen startar om den 2 eller 3 gånger så går den som vanligt igen till torkprogrammet är färdigt. Någon som kan tänkas veta vad det kan vara för fel eller var man kan kolla?
MVH Johan
Jag har en torktumlare QW430T från Husqvarna/Electrolux som stannar efter en liten stund när man startat den och piper (se bifoga video).
När jag sen startar om den 2 eller 3 gånger så går den som vanligt igen till torkprogrammet är färdigt. Någon som kan tänkas veta vad det kan vara för fel eller var man kan kolla?
MVH Johan
Vad händer när du kör ett rent tidsprogram? dvs utan fuktighetsavkänningJ joli84 skrev:Hej,
MVH Johan
Det börjar ca 2 min 15 sek efter man startat ett Program och den stannar. Det blinkar Hela tiden och piper var 20:e sekund. Alla luckor är stängda ordentligt. Startat jag om den så uppkommer samma fel. Oftast efter 3:dje omstarten så går den hel programmet.
Klicka här för att svara