420 454 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Påminner mig om när vi var i fjällen för något år sedan. Jag och tanten sover i en dubbelsäng och sonen ligger nedbäddad på en madrass på golvet vid fotänden.FredrikR skrev:
Vaknar på natten av att något låter och kryper ned för att titta till sonen, men upptäcker att han inte ligger i sängen.
Istället för att ligga på den sköna madrassen fick han i sömnen för sig att åla sig in under sängen och ligger nu, fortfarande sovandes och trummar lite på ett av våra sängben.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 148 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 148 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 695 inlägg
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 148 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 148 inlägg
Ok, den där knappen för att ta bort formatering använder jag i alla fall väldigt lite, liksom länka och förhandsgranska. Den knapp jag använder mest är nog citat. Datoranvändare.Unikt namn skrev:
En omröstning av vilka knappar som folk använder mest resp. minst?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 695 inlägg
Jag använder ofta radera utkast och länka bild på telefonen.
Länka använder jag då och då, mycket trevligare med inlägg där länkarna är en del av texten, istället för en lång harang mitt i.
Jämför:
Här kommer en länk till den efterfrågade artikeln.
Här kommer en länk till den efterfrågade artikeln: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/rapport-unga-sjukanmaler-sig-oftare-jamfort-med-aldre-kollegor
Jämför:
Här kommer en länk till den efterfrågade artikeln.
Här kommer en länk till den efterfrågade artikeln: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/rapport-unga-sjukanmaler-sig-oftare-jamfort-med-aldre-kollegor
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 148 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 148 inlägg

