420 444 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Vid enstaka tillfällen läser jag inlägg som är Mycket väl skrivna med såväl fakta och humor. Dessa inlägg skulle jag vilja "belöna" med fler än en gubbe. Till.ex. Både en tumme upp/älska och en skrattgubbe.
Staffan
Staffan
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 157 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 157 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Kan det inte bara vara så att sorteringen är olika i de två olika listorna? Bevakningar listar forumtrådar i senast uppdaterat-ordning, medan Notiser sorterar "notiser" i sekventiell ordning.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Den syns för mig under bevakningar. Kan du ha råkat klicka på Ignorera ämne i just den tråden? Eller råkat klicka på Sluta bevaka?



