useless useless skrev:
Samma här. Jag tänkte först att gimli har lagt upp nån bild eller liknande samtidigt som hen har låst sin profil, men så verkar det inte vara.

Du har råkat ut för en bugg.
Tack för buggrapporten. Gimli är en av våra utvecklingsservrar. Felet ska nu vara åtgärdat.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
JanneJanne123
Skärmdump från diskussionstråd på byggforum med text och användarprofil inkluderande smeknamnet "Porn Star".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vet inte om det är meningen, men titeln ”Porn Star” känns inte som att det var det stjärnorna representerade, eller? :D
 
Ibland går det fort att missbruka förtroende. :crysmile:
 
Jag blir lite irriterad över att när man använder appen, och går in i en tråd. När man sedan går tillbaka forumdelen så hamnar man högst upp i. Så man måste bläddra ner en bra bit igen för att börja där man var sist. Hoppas ni förstår. Går detta att lösa?

Det funkar på hemsidan, men inte i appen.
 
För mig är det så även på hemsidan, använder Safari.
 
JLyck JLyck skrev:
Jag blir lite irriterad över att när man använder appen, och går in i en tråd. När man sedan går tillbaka forumdelen så hamnar man högst upp i. Så man måste bläddra ner en bra bit igen för att börja där man var sist. Hoppas ni förstår. Går detta att lösa?

Det funkar på hemsidan, men inte i appen.
+1 på den
 
I appen kan man ju stänga tråden man är inne i med krysset uppe till vänster. Då är man kvar där man var innan man öppnade tråden. Förvisso utan att oläst-pricken försvinner, men ändå.
 
Inte hos mig, hamnar alltid längst upp i 9 av 10 fall.
 
Det funkar rätt i bevakningar men inte i senaste i appen. Detta beteende kom efter (näst)senaste iOS uppgraderingen på iPhone och är orsaken att jag inte uppdaterat paddan än. Läser i stort sett bara bevakade trådar numera på telefonen...
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
För mig fungerar det bra att backa tillbaka, men då har jag android-appen.
 
Idag har vi rullat ut några förbättringar:

1) Från och med nu så ska man inte längre hamna högst upp när man backar tillbaka.
2) Vi har fixat så att citat syns fast man blockerat en användare.
3) Vi har lagt till en "Tidigare inlägg"-knapp högst upp inne i forumtrådarna. När man klickar på den så går man till inlägget längst ner på sidan innan.
4) Vi har fixat så att man enklare kan komma åt pagineringen även när man är inne i långa forumtrådar. Från och med idag kan man klicka på "Sida 4 av 45 v" och när man gör det så flikas pagineringen ut.
5) Vi har fixat så att hela raden i inkorgen länkar till meddelandet i mobiler (tidigare så kunde man lätt klicka fel och hamna i profilen istället).

Hoppas ni gillar vårt arbete.
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 11 till
  • Laddar…
Testade direkt punkt 1 och det fungerar. Tack!
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
MultiMan
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Idag har vi rullat ut några förbättringar:

1) Från och med nu så ska man inte längre hamna högst upp när man backar tillbaka.
2) Vi har fixat så att citat syns fast man blockerat en användare.
3) Vi har lagt till en "Tidigare inlägg"-knapp högst upp inne i forumtrådarna. När man klickar på den så går man till inlägget längst ner på sidan innan.
4) Vi har fixat så att man enklare kan komma åt pagineringen även när man är inne i långa forumtrådar. Från och med idag kan man klicka på "Sida 4 av 45 v" och när man gör det så flikas pagineringen ut.
5) Vi har fixat så att hela raden i inkorgen länkar till meddelandet i mobiler (tidigare så kunde man lätt klicka fel och hamna i profilen istället).

Hoppas ni gillar vårt arbete.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Något har hänt med appen för surfplattan, jag har inte testat i telefonen än, men det är nästan mer reklam än text. Huvuddelen av sidan tas nästan alltid upp av ett flertal animerade annonser från TradeMax som inte går att stänga av. Helt hopplöst. Jag trodde att reklamen skulle fortsätta att vara avstängd när man postar? Eller är det en bugg?
 
  • Ledsen
MultiMan
  • Laddar…
pacman42 pacman42 skrev:
Något har hänt med appen för surfplattan, jag har inte testat i telefonen än, men det är nästan mer reklam än text. Huvuddelen av sidan tas nästan alltid upp av ett flertal animerade annonser från TradeMax som inte går att stänga av. Helt hopplöst. Jag trodde att reklamen skulle fortsätta att vara avstängd när man postar? Eller är det en bugg?
Men det ser redan nu bättre ut. Jag hade nog bara oturen att slumpen gjorde så att nästan alla annonser blev trademax, det blinkade värre än en amerikansk julgran på skärmen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.