420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
JanneJanne123
Husägare
· Stockholm
· 2 911 inlägg
JanneJanne123
Husägare
- Stockholm
- 2 911 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 230 inlägg
Ibland går det fort att missbruka förtroende. 
Jag blir lite irriterad över att när man använder appen, och går in i en tråd. När man sedan går tillbaka forumdelen så hamnar man högst upp i. Så man måste bläddra ner en bra bit igen för att börja där man var sist. Hoppas ni förstår. Går detta att lösa?
Det funkar på hemsidan, men inte i appen.
Det funkar på hemsidan, men inte i appen.
+1 på denJLyck skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 230 inlägg
I appen kan man ju stänga tråden man är inne i med krysset uppe till vänster. Då är man kvar där man var innan man öppnade tråden. Förvisso utan att oläst-pricken försvinner, men ändå.
Det funkar rätt i bevakningar men inte i senaste i appen. Detta beteende kom efter (näst)senaste iOS uppgraderingen på iPhone och är orsaken att jag inte uppdaterat paddan än. Läser i stort sett bara bevakade trådar numera på telefonen...
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Idag har vi rullat ut några förbättringar:
1) Från och med nu så ska man inte längre hamna högst upp när man backar tillbaka.
2) Vi har fixat så att citat syns fast man blockerat en användare.
3) Vi har lagt till en "Tidigare inlägg"-knapp högst upp inne i forumtrådarna. När man klickar på den så går man till inlägget längst ner på sidan innan.
4) Vi har fixat så att man enklare kan komma åt pagineringen även när man är inne i långa forumtrådar. Från och med idag kan man klicka på "Sida 4 av 45 v" och när man gör det så flikas pagineringen ut.
5) Vi har fixat så att hela raden i inkorgen länkar till meddelandet i mobiler (tidigare så kunde man lätt klicka fel och hamna i profilen istället).
Hoppas ni gillar vårt arbete.
1) Från och med nu så ska man inte längre hamna högst upp när man backar tillbaka.
2) Vi har fixat så att citat syns fast man blockerat en användare.
3) Vi har lagt till en "Tidigare inlägg"-knapp högst upp inne i forumtrådarna. När man klickar på den så går man till inlägget längst ner på sidan innan.
4) Vi har fixat så att man enklare kan komma åt pagineringen även när man är inne i långa forumtrådar. Från och med idag kan man klicka på "Sida 4 av 45 v" och när man gör det så flikas pagineringen ut.
5) Vi har fixat så att hela raden i inkorgen länkar till meddelandet i mobiler (tidigare så kunde man lätt klicka fel och hamna i profilen istället).
Hoppas ni gillar vårt arbete.
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 845 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 845 inlägg
Per Eskilsson skrev:
Idag har vi rullat ut några förbättringar:
1) Från och med nu så ska man inte längre hamna högst upp när man backar tillbaka.
2) Vi har fixat så att citat syns fast man blockerat en användare.
3) Vi har lagt till en "Tidigare inlägg"-knapp högst upp inne i forumtrådarna. När man klickar på den så går man till inlägget längst ner på sidan innan.
4) Vi har fixat så att man enklare kan komma åt pagineringen även när man är inne i långa forumtrådar. Från och med idag kan man klicka på "Sida 4 av 45 v" och när man gör det så flikas pagineringen ut.
5) Vi har fixat så att hela raden i inkorgen länkar till meddelandet i mobiler (tidigare så kunde man lätt klicka fel och hamna i profilen istället).
Hoppas ni gillar vårt arbete.
Något har hänt med appen för surfplattan, jag har inte testat i telefonen än, men det är nästan mer reklam än text. Huvuddelen av sidan tas nästan alltid upp av ett flertal animerade annonser från TradeMax som inte går att stänga av. Helt hopplöst. Jag trodde att reklamen skulle fortsätta att vara avstängd när man postar? Eller är det en bugg?
Men det ser redan nu bättre ut. Jag hade nog bara oturen att slumpen gjorde så att nästan alla annonser blev trademax, det blinkade värre än en amerikansk julgran på skärmen.pacman42 skrev:
Något har hänt med appen för surfplattan, jag har inte testat i telefonen än, men det är nästan mer reklam än text. Huvuddelen av sidan tas nästan alltid upp av ett flertal animerade annonser från TradeMax som inte går att stänga av. Helt hopplöst. Jag trodde att reklamen skulle fortsätta att vara avstängd när man postar? Eller är det en bugg?

