421 065 läst ·
5 743 svar
421k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 278 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 278 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Så där ska det inte bli. När såg du detta felet första gången? Jag har inte lyckats reproducera felet.j.f.s skrev:
Som inloggad ska du inte besväras av denna ruta. Från och med när dök detta upp för dig? Vilken webbläsare? Och har du några särskilda inställningar/plugin som du tror kan påverka detta?Mikael_L skrev:
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 278 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 278 inlägg
Det är i appen det dyker upp. Därav min kommentar om att jag la det i fel trådPer Eskilsson skrev:
Dök upp precis innan jag postade. Tog mitt screenshot 23 februari 08:10.
Jag var nog inloggad efter, när jag tänker efter. Trodde det berodde på att jag klickade "stäng", men blev kanske utloggad redan då jag inträdde i tråden.Per Eskilsson skrev:
Det har hänt en gång tidigare, jag ska hålla koll om det händer igen.
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 278 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 278 inlägg
det här har hänt mig med! att den dykt upp och sen har jag blivit utloggad. eller jag har trott att jag har blivit utloggad när jag klickat i alla fall, kan vara så att jag blivit det redan när den väl dyker upp. ska vara mer uppmärksam nästa gång.Mikael_L skrev:
Precis nu hände det mig igen.
Men nu såg jag att jag var utloggad, redan när den där vita rutan i nederkant uppenbarat sig, så det är inte att klicka där som loggar ut mig, utan det verkar mer vara att rutan dyker upp när jag blivit utloggad.
Jag skickade ett svar i en tråd, sen vart jag utloggad ....
Men nu såg jag att jag var utloggad, redan när den där vita rutan i nederkant uppenbarat sig, så det är inte att klicka där som loggar ut mig, utan det verkar mer vara att rutan dyker upp när jag blivit utloggad.
Jag skickade ett svar i en tråd, sen vart jag utloggad ....