L least skrev:
Den nya vänstermenyn har haft en positiv effekt, jag besöker sajten mer sällan.
Det är bara att förstora texten, så slipper du vänstermenyn och kan återkomma hur ofta du vill.

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Eller så kan du ju lägga lite energi på att berätta varför du inte gillar menyn? Tråden heter ju "feedback" inte "välkommen att gnälla"...
Så det var därför som du gnällde på mig? :) Ha det bra Danne!

Jag är inte riktigt med på problemen med den nya vänstermenyn. Det är ju bara att klicka på meny-ikonen så försvinner den:

Webbsida med utdragen vänstermeny och markerad menyikon på Byggahus.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Och det ser ut som tidigare:

Webbsida med öppen vänstermeny som visar menyikonen och logo för ByggaHus.se.

Inte mellan sessioner.... Det sätts inget värde i cookien.

P
Bh använder http/2 men inte push. Det är något som skulle kunna öka prestandan och användarupplevelsen. Även Brotli komprimering skulle hjälpa. Speciellt nu när så stor anledning är mobila användare.

L least skrev:
Inte mellan sessioner.... Det sätts inget värde i cookien.
OK, då är jag med. Jag använder helst datorn och har en ganska bred skärm så mig stör det inte speciellt. Men det borde ju såklart vara en inställning som man kan slå av och på.

• Gilla
Mats och 2 till
  • Laddar…
j.f.s
Jag använder appen för IOS och får ibland annonser som täcker inlägg...
Edit: hamnade förmodligen i fel tråd

• Annons för bygglovstjänster med ritning och illustration av hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mikael_L
Jag får någon gång ibland en tom ruta som täcker nedersta delen av fönstret med text:
Har också för mig att jag loggas ut om jag trycker på "stäng"
Skärmdump av ett forum med en öppen diskussionstråd och en popup-meddelanderuta.

j.f.s j.f.s skrev:
Jag använder appen för IOS och får ibland annonser som täcker inlägg...
Edit: hamnade förmodligen i fel tråd
Så där ska det inte bli. När såg du detta felet första gången? Jag har inte lyckats reproducera felet.
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag får någon gång ibland en tom ruta som täcker nedersta delen av fönstret med text:
[bild]
Som inloggad ska du inte besväras av denna ruta. Från och med när dök detta upp för dig? Vilken webbläsare? Och har du några särskilda inställningar/plugin som du tror kan påverka detta?

j.f.s
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Så där ska det inte bli. När såg du detta felet första gången? Jag har inte lyckats reproducera felet.

Som inloggad ska du inte besväras av denna ruta. Från och med när dök detta upp för dig? Vilken webbläsare? Och har du några särskilda inställningar/plugin som du tror kan påverka detta?
Det är i appen det dyker upp. Därav min kommentar om att jag la det i fel tråd :)

Dök upp precis innan jag postade. Tog mitt screenshot 23 februari 08:10.

Mikael_L
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Jag var nog inloggad efter, när jag tänker efter. Trodde det berodde på att jag klickade "stäng", men blev kanske utloggad redan då jag inträdde i tråden.
Det har hänt en gång tidigare, jag ska hålla koll om det händer igen.

@j.f.s se till att du postar ett inlägg var 7:e dag så slipper du reklamen i trådarna.

@Per Eskilsson jag misstänker att det har något med reklamen för ”ej aktiva” som spökar.

j.f.s
Demmpa Demmpa skrev:
@j.f.s se till att du postar ett inlägg var 7:e dag så slipper du reklamen i trådarna.
Jodå det vet jag men skriver inte inlägg bara för att slippa reklamen. Annonsen täcker inledningen på inlägget och det som störde mest.

Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]
det här har hänt mig med! att den dykt upp och sen har jag blivit utloggad. eller jag har trott att jag har blivit utloggad när jag klickat i alla fall, kan vara så att jag blivit det redan när den väl dyker upp. ska vara mer uppmärksam nästa gång.

• Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Precis nu hände det mig igen.

Men nu såg jag att jag var utloggad, redan när den där vita rutan i nederkant uppenbarat sig, så det är inte att klicka där som loggar ut mig, utan det verkar mer vara att rutan dyker upp när jag blivit utloggad.

Jag skickade ett svar i en tråd, sen vart jag utloggad ....

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.