3 862 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Fastsättning av övre bakre bärlina i husväggen
Hej!
Jag har betsällt ett uterum från Willab. I byggbeskrivningen står det endast att man ska fästa bärlinan i husväggen på lämligt sätt. Jag tänkte sätta den på resningen(5tum) med två fransskruvar i varje resningsstolpe(60c-c). Räcker detta eller behövs det stödjande stolpar under. Jag bor i snnözon 3,0 och djupet på uteplatsen är 4.6m
Hälsningar
Magnus
Jag har betsällt ett uterum från Willab. I byggbeskrivningen står det endast att man ska fästa bärlinan i husväggen på lämligt sätt. Jag tänkte sätta den på resningen(5tum) med två fransskruvar i varje resningsstolpe(60c-c). Räcker detta eller behövs det stödjande stolpar under. Jag bor i snnözon 3,0 och djupet på uteplatsen är 4.6m
Hälsningar
Magnus
Hej dalle!
Tack för svaret! Ja det vore bra om man slapp sätta några stolpar under bärlinan. Detta för att det är lite dåligt att ställa stolparna på i botten och att jag slipper ta bort västkustsskivan där stolparna ska vara.
Tack igen och Glad Påsk!
Magnus
Tack för svaret! Ja det vore bra om man slapp sätta några stolpar under bärlinan. Detta för att det är lite dåligt att ställa stolparna på i botten och att jag slipper ta bort västkustsskivan där stolparna ska vara.
Tack igen och Glad Påsk!
Magnus
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
En 30 år gammal Dovre 500 eller en ny Kratki K6, samma peng?
Ved, Pellets, Flis -
Bygga växthus med glaskassetter, tips på fastsättning/ram?
Byggmaterial & Byggteknik -
Dovre 2000 CBL
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Hållbara plastsäckar av grövre sort
Övrigt Off Topic -
Planlösning övre plan med spiraltrappa - Tips!
Planlösningar