Hej,
Jag vet inte om detta är offtopic, men jag har en byggnad idag på 100 kvm som är idag taxerad som industrienhet. Idag är planen att renovera ytan till lägenhet (65 kvm) och verksamhetslokal (35 kvm). Båda dela ska hyras ut. Jag förstår att det inte är enligt regelbok att ha en boyta i en taxerad industrienhet. Men Bör jag ändra typkoden till uthus eller hyreshus? Hur kommer det att påverka taxeringsvärdet och avgifter?