Jag tycker också att det behövs ett forum inriktat mot själva försäljningen/köpet. Just nu känns det tex aktuellt att diskutera de billiga mäklarna som dykt upp, hemonline och superbo. Likaså att diskutera värdet med homestyling etc. Dessa frågor platsar ingenstans just nu förutom under Övrigt och där försvinner de lätt bland alla andra frågor om grannar och bloopers...