Jag tycker också att det behövs ett forum inriktat mot själva försäljningen/köpet. Just nu känns det tex aktuellt att diskutera de billiga mäklarna som dykt upp, hemonline och superbo. Likaså att diskutera värdet med homestyling etc. Dessa frågor platsar ingenstans just nu förutom under Övrigt och där försvinner de lätt bland alla andra frågor om grannar och bloopers...
 
Nu ligger det ett nytt delforum under "Ekonomi&juridik".
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.