Köpte canvastavlor som saknade fästen på baksidan för att kunna hängas upp.
Om man vill få en tavla att ligga så platt mot väggen som möjligt med dold montering;
Bör man då sätta ett upphängningsbleck upptill på ramen, eller använda sig av två öglor och tråd?
Om man använder tråd, var bör man placera öglorna, i mitten på höjden eller strax ovanför mitten?
(Jag vill inte skada vägg och tavla i onödan genom att testa mig fram.)