Hej!
Jag har en björkstam som jag delat på längden och nu skulle vilja fästa på väggen inomhus. Hur gör jag det på bästa sätt, utan att några skruvar syns?
Har två olika tillämpningar:
1: Som dekoration, kommer inte bära mycket mer än sin egen vikt.
2: Som hyllkonsoller, dvs behöver klara några kilon extra.
Mvh
/Johan