Hej!
Jag funderar på att sätta upp en markis över min balkong.
Jag bor i bostadsrätt och styrelsen har godkänt detta (balkongen är mot en innergård och stör ingen).
Huset är från förra seklet och byggt i tegel och puts.
Min fråga är kort och gott hur man bäst fäster en markis i en sådan vägg?
Jag antar att man måste ha någon form av fuktspärr o dyl.
Vill gärna få det så robust som möjligt med tanke på vädret vi har här på västkusten

.
Tacksam för ideér och råd.
Mvh
Daniel
PS. Markisen blir ganska liten runt 3.5 x 1.3 m.