Halloj, håller på att göra en hel renovering av huset jag och min sambo köpte. Innerväggarna består uteslutande av spånskiva som är fast satta med spik och lim i reglarna. När jag har rivit bort spånskivorna blir det rester kvar vid reglarna, är bifogade bilder. Har testat att ta bort spånskivsresterna med stämmjärn och hammare, tigersåg och multiverktyg men allt det biter in i regeln för mycket. Hur får jag bort resterna av spånskivan från regeln utan att ta sönder träet för mycket?