E
Phiplex Phiplex skrev:
Ditt svar överensstämmer precis med hur jag själv tänkt. Att jag markerar detta som bästa svar beror då förstås på att jag redan är biased och väljer ett svar som stämmer med hur jag själv tycker, och inte ett som motsäger min egen uppfattning (för det vore så svårt att acceptera att jag skulle kunna ha fel :rofl:).
Du vet ju bättre hur förutsättningarna är. Meddela gärna hur det gick och planera in framtida elbehov som kan tänkas dyka upp redan nu om möjligt.

Vad är det för rör i dag som går ut till planteringen , gult/svart eller vad, är inte av relevant ointresse.

E
J jonaserik skrev:
Vad är det för rör i dag som går ut till planteringen , gult/svart eller vad, är inte av relevant ointresse.
Kanske beige, vanligaste sorten man ser tycker jag. Och gärna på 2-3 decimeter djup.

I princip så har det ingen betydelse var för rör/slang det är , det är en kanalisation ( kabelskydd ) mot yttre påverkan av kabeln, så får en kabel plats i röret så går det bra. att använda den..

E
J jonaserik skrev:
I princip så har det ingen betydelse var för rör/slang det är , det är en kanalisation ( kabelskydd ) mot yttre påverkan av kabeln, så får en kabel plats i röret så går det bra. att använda den..
Så länge ingen ska gräva där. Dår går vippit på 2 decimeter i kras samt innehåll.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.