1 460 läst ·
7 svar
1k läst
7 svar
Fasadmålmning, otvättat, 0 gradigt, daggblött
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Såg i morse hur man målade fasaden på ett hus i grannskapet.
Målaren tvättade inget, synligt smutsigt.
Termometern visade +0,2 grader.
Allt utomhus var blött, åtminstonde vår fasad var blöt av kondens/dagg.
vad skall man tro om resultatet?
Målaren tvättade inget, synligt smutsigt.
Termometern visade +0,2 grader.
Allt utomhus var blött, åtminstonde vår fasad var blöt av kondens/dagg.
vad skall man tro om resultatet?
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Det kommer flagna av framåt sommaren.
Moderator
· Stockholm
· 57 821 inlägg
Jag blev som sagt lite förbluffad när jag såg det. Det måste extremt dåliga förutsättningar.
Klicka här för att svara
