Såg i morse hur man målade fasaden på ett hus i grannskapet.

Målaren tvättade inget, synligt smutsigt.
Termometern visade +0,2 grader.
Allt utomhus var blött, åtminstonde vår fasad var blöt av kondens/dagg.

vad skall man tro om resultatet?
 
S
tror inte det blir bra alls
 
Är det någon som målar mot betalning? Resultatet kommer bli fult, och inte hålla någon längre tid.
 
Perfekt med lite snöblandat regn på detta nu, gör om gör rätt!
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Tosse skrev:
Är det någon som målar mot betalning? Resultatet kommer bli fult, och inte hålla någon längre tid.
Det var inte ägaren själv som målade, såg dock ingen firmabil.
 
Undrar om fastighetsägaren kommer nyttja ROT för det är ganska kostsamt att måla ett helt hus. För det kan väl inte vara målat svart.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Det kommer flagna av framåt sommaren.
 
Jag blev som sagt lite förbluffad när jag såg det. Det måste extremt dåliga förutsättningar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.