Hej!
Någon som har några ideer för att bygga en typ farstukvist/liten altan som passar till en befintlig "betongtrappa" :-?
Vi har en "betongtrapp" som har en yta framför dörren på ca 2 m2, vi skulle vilja utöka den ytan så att det minst får plats ett litet bord o några stolar, barnvagn o lite extra plats.
Det ska vara ett enkelt tak oxå.
Finns det någon som gjort något liknande? O behållilt den gamla trappen? Gärna några inspirerande bilder?
MVH/Anna-Karin