Är nu på slut tampen med badrumsrenoveringen och ska nu måla taklisterna. Frågan är ska jag måla de i samma färg som dörrfodren eller använda färgen jag målade taket med?
Vad blir snyggast?
 
Samma som taket är väl det vanliga.
 
Kan du inte skippa taklisterna och dra en silicon eller mjukfog. Eller om det går; hårdfog?
 
Enligt mig så är det mest estetiskt om takfärgen går ner en bit på väggen. Gäller i alla rum.

Men smaken är ju som bekant som...
 
Tyvärr var de lite för stora glipor mellan kakel och gips så var tvungen att sätta list. Men ja gör som ni säger och målar den i takfärgen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.