Vill ha lite tips gällande fasadbelysning....
Vi kan inte bestämma oss för om vi ska ha en vit eller svart fasadbelysning!!
Huset har liggande panel som skall målas vitt, sedan har vi brunlaserad stående panel i vissa sektioner bland annat entre och baksida. (där kommer det dock ej sitta någon fasadbelysning utan där skall det sitta takspottar då detta är under tak fram och bak).
Grått finns ej som alternativ på den fasadbelysning vi har tänkt oss.
Vad blir snyggast, VITT så att det integreras i fasaden och ej syns så mycket. Eller SVART så att det blir en snygg detalj som syns??
Att tilläggas är väl att vi har svart tak! Stuprör och dylikt är i silver.....
Har ni bilder får ni gärna bifoga detta!!