Hej & tack för svar

Kollade på din hemsida, Ni verkar ha haft en fin 1:a maj!!
Ert bygge ser också bra ut.
Jag har precis fått lite info från min som om "hur man sig en hemsida skapar". så snart är det meningen att vårt bygge skall komma i bild också.
Mvh
mgb62