Hej
Vi ska ha Benders ljusgrå tvåkupiga betongpanna på vårt Willa Nordic hus.
Jag har för mig att någon någonstans på detta Forum kunde koden till den ljusgrå färgen.
Jag skulle om sagt vilja ha den eftersom vi funderar på att matcha taket med några ljusgrå detaljer på fasaden.
:)mgb62
 
Hej & tack för svar :) :)
Kollade på din hemsida, Ni verkar ha haft en fin 1:a maj!!
Ert bygge ser också bra ut.
Jag har precis fått lite info från min som om "hur man sig en hemsida skapar". så snart är det meningen att vårt bygge skall komma i bild också.
Mvh
mgb62
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.