Ja, det vore super!
Tusen tack för bilderna på ert badrum med kakelfogen... Jättefint! Har du kvar min mailadress?

VeronikaP skrev:
Ja, det vore super!
Tusen tack för bilderna på ert badrum med kakelfogen... Jättefint! Har du kvar min mailadress?
Jadå, bilderna bör finnas på din mail nu :D

MVH/Christina.

byggimpert skrev:
Jadå, bilderna bör finnas på din mail nu  :D

MVH/Christina.
Tusen tack till dig igen! Det var ju jättesnyggt!! ;D Precis så vill jag ha, vågar man be om färgnummer?   ::)

VeronikaP skrev:
Tusen tack till dig igen! Det var ju jättesnyggt!! Precis så vill jag ha, vågar man be om färgnummer?
TACK :)

Jag har ett färgnr. någonstans ::) men jag hittar det inte just nu, jag återkommer i ärendet ;)

//Christina

Tackeli tack! :)
Jag väntar... ::) Men stressa inte för min skull... ::) jag har inte bråttom... ::) Ska bara åka till affären om en kvart... ::).
Skojjar bara! Jag blir jätteglad om du hittar det!

Ett annat tips är att måla vitt och ha enfondvägg i en helt annat färg, typ någon häftig mönstrad tapet i rött kanske...? Gör man bara en vägg är det ju lätt att göra om när/om man skulle tröttna på färgen eller byta ut soffan =)

tuffa mönstertapeter finns här : www.interior1900.com

ida skrev:
Ett annat tips är att måla vitt och ha enfondvägg i en helt annat färg, typ någon häftig mönstrad tapet i rött kanske...? Gör man bara en vägg är det ju lätt att göra om när/om man skulle tröttna på färgen eller byta ut soffan =)

tuffa mönstertapeter finns här : www.interior1900.com
Tyvärr vill jag inte ha vitt och eftersom alla väggar är splittade med fönster eller dörrar så tror jag inte att det blir så lyckat med en fonsvägg, efter råd från denna tråden...
Tack för ideén ändå, ska kika på din länk!

VeronikaP skrev:
Precis så vill jag ha, vågar man be om färgnummer?
Nu så ...... äntligen ;) jag visste ju att jag hade skrivit upp det någonstans ::)

NCS 2010-Y40R är det :)

//Christina.

byggimpert skrev:
Nu så ...... äntligen ;) jag visste ju att jag hade skrivit upp det någonstans  ::)

NCS 2010-Y40R är det :)

//Christina.
Återigen, ett supertack till dig! ;D ;D
jag är jätteglad, ska ta en tur till färgaffären och titta på färgen och köpa en provburk om det går... ;D ;D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.