1 378 läst ·
12 svar
1k läst
12 svar
Färdigmonterad Garo från Expressel?
Ska inhandla ny central till sommarstugan och vill ha antingen Hager eller Garo då jag förstått att det är det som gillas av elektrikerna. Har kikat på en treradig Garo som hos Expressel kostar 1750 (inkl. moms), exakt samma normcentral hos Elbutik verkar kosta 2495.
Har jag missat något angående Expressel eller är det bara att tuta och köra och känna sig nöjd med att ha sparat drygt 700 spänn?
Har jag missat något angående Expressel eller är det bara att tuta och köra och känna sig nöjd med att ha sparat drygt 700 spänn?
Svarar på mitt eget inlägg. 
Jag har nu lagt en beställning till Expressel på den treradiga mormcentralen från Garo plus sex dvärgbrytare. Brytarna lades till för att komma upp i fraktfritt plus att jag kommer att behöva dem. Får komplettera mer längre fram.
Jag har nu lagt en beställning till Expressel på den treradiga mormcentralen från Garo plus sex dvärgbrytare. Brytarna lades till för att komma upp i fraktfritt plus att jag kommer att behöva dem. Får komplettera mer längre fram.
Återstår det bara en elektriker.....
Jag hade valt Hager
Jag hade valt Hager
Tänkte mest att det kan vara bökigt att hitta en elektriker som vill installera en central som kunden har köpt.
Alla är inte pigga på det. (Men jag gör det
)
Typ som att komma till volvo med en kasse oljefilter och olja från biltema, och be dom byta olja i en volvo. (undra om dom byter olja då, kan inte någon prova)
Alla är inte pigga på det. (Men jag gör det
Typ som att komma till volvo med en kasse oljefilter och olja från biltema, och be dom byta olja i en volvo. (undra om dom byter olja då, kan inte någon prova)
Klicka här för att svara