Jag får mail när jag får en notis från en tråd jag följer, fast jag bockat ur rutan i preferenser och sparat ändringen.
Hur undviker jag att få ett mail så fort jag får en notis?
Klicka på FÖLJER i gröna listen. Bocka i de som du inte vill ha mail ifrån och välj "skicka inte mail" längst ner i listan. Av någon anledning tycka "Välj alla" ha fallit bort.