Kom till ett badrum som skulle kompletteras, är elektriker. Skulle gå runt in på kattvinden för att koppla i ett utrymme och fick en smärre chock över alla vattenledningar som var dragna hejvilt, må vara svårt att se på bilderna då jag screenshota dom från snap.
Får det se ut såhär?
Får det se ut såhär?
Det är ett större företag som gjorde det här i samband med badrumsrenoveringen, alltså inte ägaren till huset. Hur är det med försäkring och sånt då ifall det är ett företag bakom? Bör inte detta sitta i en fördelningslåda?
Klicka här för att svara

